Közlekedési Képzési és Vizsgaközpont

Az ügylet értékelése

Ebben a tananyagban a külkereskedelem szempontjából kerül bemutatásra a vállalati teljesítmény mérésének menete, amelynek egyik legfontosabb lépése az ügyletek (üzletkötések, megrendelések) kiértékelése. A kiértékelés fontos része a tervezés, a célok és mutatók előzetes meghatározása, hogy utólagosan legyen mivel összevetni az eredményeket. Érdemes különböző adatgyűjtő, rendező és döntéstámogató informatikai rendszereket is bevetni a pontosabb és gyorsabb elő- és utókalkulációk elvégzéséhez.

Tananyagegységek

Teljesítménymérés

KPI

KPI meghatározása

KPI a külkereskedelmi ügyletek értékelésében

Riportálás

Üzleti intelligencia

Riportálás

Ügyletek eredményességének mérése

Számszerű értékelés

Szubjektív értékelés

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×