Közlekedési Képzési és Vizsgaközpont

Marketing menedzsment I.

Ebben a tananyagban a marketing pontos fogalmával ismerkedhet meg a tanuló, majd megtudhatja, melyek a legelterjedtebb félreértések és tévhitek a témával kapcsolatban. A tananyag először ezeket mutatja be, illetve cáfolja meg, utána pedig a helyes értelmezéseken vezet végig. Ezt követően a marketingstratégiáról tanulhat, amelynek részeként a vállalkozás rövid és hosszú távú céljait lehet feltérképezni, illetve ezekhez igazítani a cég és a célpiac sajátosságait. Végül a marketingmix-szel ismerkedhet meg, amellyel ki tudja választani a céloknak megfelelő marketingeszközöket.

Tananyagegységek

Tévhitek a marketingről

A valódi marketing: szemlélet és eszközrendszer

A marketingstratégia tervezésének főbb lépései

A küldetés (misszió) és a jövőkép (vízió)

A vállalkozás környezetének elemzése

Szegmentálás, targetálás, pozicionálás

Marketingmix, 4P

Megvalósítás és monitoring

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×