Közlekedési Képzési és Vizsgaközpont

Szakképzésben használható szimulátor programok bemutatása – 2. tréning tanulóknak

A képzésben résztvevők megismerjék a nehézgép szimulátor és a targoncaszimulátor működését.

Cél az, hogy a tanulók megtapasztalják komoly életszerű helyzetek szimulálásával azt, hogy milyen hatékony segítséget nyújtanak számukra ezek az eszközök, az elméleti tudásuk gyakorlatban történő kipróbálására, beépítésére. A tanulóknak lehetőségük van a képzés során egy-egy szimulátort kipróbálni.

A szimulátor iránt érdeklődő, szakképzésben, felnőttképzésben résztvevő tanulók.

  • A képzésben résztvevő általános ismeretet kap a Nehézgépszimulátorról és a Targoncaszimulátorról
  • Ismeretet és tapasztalatot szerez a szimulátorok használatáról.
  • Megtapasztalja, a szimulátorok tanulást segítő funkcióit.

12 fő

6 óra (4 óra gyakorlat, 2 óra elmélet)

A Nehézgépszimulátor és a Targoncaszimulátor hatékony,

 tanulást segítő funkcióinak megismerése.

 

  • A szimulátorok általános rövid bemutatása
  • A szimulátorok hatékony, tanulást segítő lehetőségeinek ismertetése
  • A szimulátor áttekintése és használata

 

A szimulátorok oktatási rendszerének felépítése és részegységei

 

  • Mozgáskövető rendszer sajátosságai
  • Eszközvédelmi előírások
  • Beviteli eszközök használata

 

Feladatok:

  • Programfunkciók használata
  • Feladatválasztás és gyakorlás

Eredmények elemzése

  • A szimulátorok általános rövid bemutatása
  • A szimulátorok hatékony, tanulást segítő lehetőségeinek ismertetése
  • A szimulátor áttekintése és használata

A szimulátorok oktatási rendszerének felépítése és részegységei

 

  • Mozgáskövető rendszer sajátosságai
  • Eszközvédelmi előírások
  • Beviteli eszközök használata

Feladatok:

  • Programfunkciók használata
  • Feladatválasztás és gyakorlás

Eredmények elemzése

Szakképző intézmények számára ingyenes.

Képzési program és ismertető

További kapcsolódó képzések
Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: twitter
Twitter
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×